Naamsbekendheid door onze auto’s
Naamsbekendheid door onze auto’s
Gepubliceerd op 14 maart 2022.
Het Formule 1 seizoen gaat bijna weer beginnen! Veel auto’s hebben een compleet nieuwe livery gekregen. De nieuwe sponsoren vallen natuurlijk op en ook de designs zijn soms prachtig. Je eigen logo op een race auto, dat wil natuurlijk iedereen. Maar op de echte auto van Max terechtkomen is helaas niet voor iedereen weggelegd. Met als gevolg dat wij onze auto’s vaak naar de carwrapper mochten brengen. Ze worden hier dan beplakt met logo’s van onze klant(en). Dat is nog eens promotie! We laten enkele voorbeelden zien van “Brand Promotion” de afgelopen weken.
KPN
We trappen af met de promotietour van KPN. Op onze witte race auto, is de huisstijl van KPN mooi naar voren gebracht. Deze wrap gaat via de bovenkant van het bodywork en de sidepods. De auto gaat, as we speak, heel Nederland door. En staat dus in vele steden ter promotie van onder andere glasvezel. Want glasvezel is snelheid, en snelheid is de hoogste raceklasse. De actie is in samenwerking met Bremer en KPN. Het winkelende publiek kan al zijn KPN-gerelateerde vragen stellen aan de aanwezige crew. We zijn dan aanwezig van 11 tot 16 uur. Wil je weten waar wij nog komen te staan? Vraag het ons gerust! En bij het afsluiten van een nieuw abonnement, krijg je er tijdelijk gratis Viaplay bij. Over Viaplay gesproken…
Viaplay
Voor Viaplay waren wij aanwezig bij de “lancerings-dag” op Circuit Zandvoort. Hier hebben wij, ook vanwege het Viaplay logo, gekozen voor de zwarte auto als Bandenwisselspel. Ook hier is er een mooi ontwerp ontstaan. Niet per se spectaculair door middel van een uniek design. Maar het merk Viaplay valt op, en dat is uiteindelijk het streven. Het merk Viaplay is niet alleen Formule 1. Maar ook darts en voetbal. Zo stonden wij hier met onder andere de darters Michael van Gerwen en Dirk van Duijvenbode, alsook zaalvoetbal doelman Manuel Kuijk. De dag was een groot succes, mede door alle gasten die fanatiek onze banden hebben mogen wisselen.
Netflix
Bijna elke race liefhebber heeft er wel een aflevering van gezien: Drive to Survive! Vanwege het nieuwe seizoen, stonden wij voor Netflix wederom op Circuit Zandvoort. Hier waren enkele gelukkigen aanwezig nadat zij een quiz hadden gewonnen. De gehele dag werd gepresenteerd door Shelly Sterk en Robert Doornbos. Wij mochten wederom de Pitstop Challenge verzorgen. Verder was er op deze dag nog wel meer vertier te vinden, waaronder uiteraard zelf racen op het circuit. Nadat er een erg snelle tijd was neergezet met de Pitstop Challenge, mochten de gasten alvast een aflevering van de serie bekijken in een lounge. Wederom een geslaagde dag!
Brand Promotion komt de afgelopen tijd steeds sterker naar voren. Je eigen logo op een race auto blijft toch indruk maken. Wij kunnen enkele stickers op de auto plakken, maar deze kan ook compleet gewrapt worden. Er is geen ontwerp te gek en we denken graag mee of creëren het design van begin tot eind.
Dus goed blijven opletten de aankomende weken, wellicht zie je ergens een Cars and Stars race auto voorbij komen.
Delen